Re: AVAST zawiesza kompa Need Help

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 13:05:05 MET

On 4 Sty, 12:53, iver...@gmail.com wrote:
> Po zainstalowaniu avasta Home Edition i odznaczeniu by sprawdził dyski
> przy starcie, ten sprawdził dyski i zatrzymał się na swoim niebieskim
> czystym ekranie...
>
> kompa można odpalić jedynie w trybie awaryjnym,
> gdzie w trybie awaryjnym znaleźć opcje która wyłączy avasta przy
> starcie? (o ile to coś da, bo w tej chwili już nie sprawdza przy
> starcie tylko od razu daje niebieski czysty ekran).

nie mam w rozwinięciu programów bo mniejszy ekran i nie mieści
ostatnio zainstalowanych programów, znowu w folderze systemowym avasta
jest kilkanaście aplikacji - jednak wyglądają na "wewnętrzne"
aplikacje bo nie dają żadnego rezultatu, poza jednym co uruchamia
avasta ale ten znowu nie ma opcji wyłączenia sprawdzania dysku przy
starcie.

pewnie można odinstalować ale czy to dobre rozwiązanie,? bo może
pozostać błąd i brak możliwości uruchomienia w normalnym trybie.
tylko jak przywrócić działanie kompa z tym avastem?
Pzdr,