Re: Duża rozdzielczość pulpitu

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 14:12:48 MET

Dnia Sat, 03 Jan 2009 13:50:15 +0100, Osadnik napisał(a):

> Pytanie jak? Mam duża mapę ale jej przewijanie jest potwornie mozolne
> przy czym oglądanie jej w dużych rozdzielczościach jest znacznie szybsze.

To zależy od funduszy i tego co chcemy osiągnąć. Można to rozwiązać
sprzętowo kupując odpowiednio dobrą kartę graficzną i łącząc razem np. 16
monitorów. Można też sobie mapę wydrukować.

Możliwe, że jakimś rozwiązaniem będzie np. zainstalowanie wirtualnej
maszyny, zapakowanie tam linuxa i użycie jego funkcji wirtualnych pulpitów.
Troszkę na około... ale zawsze coś.

W przeciwnym razie zostają zabawy z powłokami windowsa albo z nView.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik