Re: Wersja aplikacji pakietu Office nie zgadza sie

Autor: 123 <zero_at_zero.com>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 11:38:04 MET

> Bardzo dziękuję. Rzeczywiście była tam kiedyś zainstalowana 60-dniowa wersja
> Office2007 i chyba zawierała Outlook2007. Wydawało mi się jednak, że została
> prawidłowo odinstalowana.
> Na liście odinstaluj lub zmień program była teraz jeszcze pozycja:
> Składniki łączności ze Small Business czy coś takiego.
> Po odinstalowaniu tej pozycji komunikat pokazuje się jednak nadal.
> Pewnie coś jeszcze zostało w rejestrze.
> Jakiego narzędzia użyć w celu bezpiecznego oczyszczenia rejestru Visty?
> I jak w Viście zrobić kopię rejestru na wypadek gdyby zmiany w nim nie poszły dobrze?
> [...]

Już jest OK. Okazało się, że na liście programów do odinstalowania lub zmiany był
jeszcze, niezauważony wcześniej, Business Contact Manager dla programu Outlook2007.
Jego usunięcie pomogło - komunikat o niezgodności wersji już się nie pokazuje.

Jednak moje pytanie o kopię rejestru przed robieniem w nim jakichkolwiek zmian
jak również o narzędzie do bezpiecznego oczyszczania rejestru VISTY z programów
odinstalowanych, które pozostawiają po sobie śmieci, pozostaje aktualne.
Może to się przydać w każdej chwili.
Na płytkach dołączanych do różnych czasopism jest dużo programów oczyszczających
rejestr, ale obawiam się, że mogą spowodować więcej kłopotów niż korzyści.

Pozdrawiam