Re: Którynośnik do klucza.

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 03:39:07 MET

> to po czym poznać ze jest oryginał ?

Poznać że oryginał... Na fakturze sprzed 4 lat oprócz wyszczególnionych
gratów jest pozycja "windows XP - xxx PLN".
Na obudowie jest jeszcze ślad po naklejce (taka brudna plama o odpowiednim
kształcie).
Od momentu zakupu komputer przeszedł przez siedmiu użytkowników i trzech
administratorów (ech... ta rotacja w firmie).
Oprócz tego nośnika ani innych papierów nie stwierdzono.

No właśnie... Miałem podobny problem. Metodą zassij z netu pirata - sprawdź
czy kod pasuje udało mi się w końcu dopasować instalkę. Innej metody nie
znam. Ale, (jeśli istnieje) byłbym bardzo wdzięczny za jej opisanie -
zaoszczędziło by mi to dużo czasu.

Szczęśliwego Nowego Roku
$M$