Re: Newsgroup: pl.comp.os.ms-windows.winxp ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 16:09:29 MET

Radosław Sokół in news:2008123009384100@grush.one.pl
[....................]

zdecydowanie tak.
podzial grup - na przyklad - na w2k i xp jest kompletnie pozbawiony sensu;
ci od w2k maja (prawie wszystkie) rozwiazania z xp (i odwrotnie, i wiadomo
dlaczego tak jest w koncu), a przy okazji - jesli cos jest specyficzne i
tylko dla xp (zdaje sie, ze malo tego...) - to bedac na w2k juz "wczytuja
sie" w xp, dokad i tak najprawdopodobniej dotra predzej,czy pozniej.
O NT tez mozna przy okazji poczytac, ale, po pierwsze, i tak malo pytan o
nt, po drugie - zawsze mozna podumac o analogicznych problemach w kontekscie
swoich w2k/xp...
Problem tylko z vistą.Nie znam => nie wiem, czy xp z vista jest tak, jak w2k
z xp.