Re: Automatyczne wyłączenie restartu i błędy STOP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 23:10:03 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gj5ojk$f61$2@atlantis.news.neostrada.pl...
> Ale głupie... aż mi wstyd. Bo zawsze u siebie przełączam w systemie
> żeby nie uruchamiał sie ponownie i wtedy tego komunikatu nie ma.

Czekaj... znaczy się, że zamiast BSoD ciemny ekran?
No, to bracie, stawiam na stery grafiki. Na duży %, a w dzienniku
zdarzeń kod błędu spodziewam się, że zakończony .....D1 (lub chyba
D2)... Bląd raczej programowy, miałem kilka razy przy sprawnym sprzęcie.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)