Re: Nie do końca tematycznie... Sraka-padaka USB-pena...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 26 Dec 2008 - 00:51:42 MET

Użytkownik "Saper/nolin11" <nolinno11USUNTO@gmail.com> napisał w
wiadomości news:gj100u$k23$1@news.dialog.net.pl...
(...)

> Miałem 2 takie przypadki, jak ci zależy na danych można bawić się w

Akurat na tym mi nie zależy... Bardziej na tym, żeby to-to pokazało się
jako napęd, który nawet może nie działać, ale powinien mieć,
jakąkolwiek, strukturę systemu plików.

> przekładanie pamięci (do takie samego PD) (o ile nie zalewane na
> płytce)

Dwie kosteczki pamięci na taśmie ze ścieżkami, jedna mniejsza, jako I/O.

> masz jakieś ~30-70% szans ze zadziała, albo zrobić sobie zawieszke do
> kluczy. Pendrive raczej jest kasacyjny... Chyba że ktoś ma jakiś
> jeszcze pomysł....

W to, że to już się nie będzie badawało do poważnego użytku, to nie
wątpię. Potrzebowałbym jednak, aby dało się zapisać choć jeden mały
plik, na partycji choćby 4 GB.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)