Re: Nie do końca tematycznie... Sraka-padaka USB-pena...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 21:54:25 MET

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4953f0c0$1@news.home.net.pl...
> Dotarłem do strony:
> http://www.takems.com/products.php?categ=usb&prod=MEM-Drive_Colourline
> Bo to jest zielona "ósemka". Oczywiście, jak (nie) należało się
> spodziewać, żadnych sterowników, firmware, programów narzędziowych...
> Ale już znajdzie się, a jakże, link do "łindołsapdejtów"... Tylko po
> ch...olerę mi on?

Jakimś cudem dotarłem do firmowego programu "Flash Disk Utility",
komunikuje tak:
http://sp5sjt.webpark.pl/usbpen2.png
A ja mimo wszystko mam wrażenie, że da się coś zrobić, choćby na tyle,
aby pojawił się napęd, który w testach wyjdzie jako zdupcony totalnie...
Ale aby się pojawił...
Spróbuję jeszcze stuknąć na grupę sprzętową...

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)