Re: wygaszacz ekranu z możliwością akcji

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 19:10:58 MET

"Andrzej Skibicki" napisał:

> Wiele dobrego czytałem o tym programie ale trochę mnie to przerasta
> w tej chwili.

Dlatego proponowałem AutoIt w wersji 2.64 a nie obecnej v3, bo opanowanie
jego składni to kilka minut, akurat pomiędzy wykończeniem karpia a rzutem na
sernik ;-)

> Myślałem, że wykonanie czegoś co zrobi:

> IF 'bezczynność komutera' > 1 min.

To załatwia Ci ów wygaszacz wystawiony przez Mariusza.

> PRESS F12

A to właśnie ów AutoIt; oto cały skrypt, który kompilujesz do *.exe:

SEND, {F12}

JoteR