Re: "skutecznie" zabezpieczyłem dysk C (system)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 17:07:44 MET

In news:gip3eq$lgt$1@inews.gazeta.pl,
* 123niewiem (na prawdę)* <123niewiem.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> Chcąc zabezpieczyć dane na dysku C przed dostępem do nowo utworzonego
> użytkownika, wszedłem do uprawnień plików i folderów i dla wszystkich
> użytkowników odmówiłem wszystkiego co możliwe. Nie przewidziałem, że
> użytkownikiem jestem również ja. Więc nic oprócz logowania i netu nie mogę
> zrobić. Tylko pulpit mnie "słucha". System to Vista. Ogólnie "access
> denied" i doopa totalna. Avast się wykrzaczył, nie mogę również utworzyć
> nowego konta, jak i wejść w preferencje swojego. Nie mogę też przejąć
> folderu na własność. I ogólnie jestem zdruzgotany. Baaaaaaaardzo proszę o
> [...]

Zaloguj się na Administratora
W Viście - defaultowo działanie "trzech króli" jest nie osiągalne podczas
logowania - tj. wyświetlenia tradycyjnego okienka.
Włączenie konta administratora: w wierszu poleceń wykonaj polecenie net user
administrator /active:yes.
lub okienko uruchom wpisz compmgmt.msc / Uzytkownicy / administrator/ PPM/
odfajkuj konto jest wylaczone
Można teraz dodać, coś na wzór do okna tradycyjnego lecz z innym wyglądem
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Syste­­m
dodaj lub zmień wartość dword "DontDisplayLastUserName"= zmień z "0" na "1"
Wyloguj
lub %SystemRoot%\system32\secpol.msc /s / Zasady lokalne / Opcje
zabezpieczeń/ Logowanie interakcyjnye / włącz
"Nie wyświetlaj nazwy ostatniego użytkownika".
Teraz wyloguj, a zobaczysz okienko do wpisania user i pass

lub
http://support.microsoft.com/kb/927525/pl