Re: "skutecznie" zabezpieczyłem dysk C (system)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 13:13:43 MET

"123niewiem" napisał:

> Niestety nie działa :( I to chyba kończy temat, prawda? Teraz pozostanie
> odzyskiwanie danych tylko, choć już nadziei zupełnie brak :(

No nie, zawsze pozostaje jeszcze podpięcie tego dysku do innego komputera i
próba zdjęcia uprawnień (a w zasadzie odmów) NTFS-owych. Być może dałoby się
to też zrobić instalując Vistę równolegle (np. na drugiej partycji - if
exist), ale wobec braku płytki instalacyjnej pozostaje IMHO tylko wyjęcie
tego dysku z laptopa i rozejrzenie się za stosowną przejściówką.

JoteR