Re: Windows XP, IPX, klucz sprzętowy HASP i CDN Klasyka...

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 18:49:05 MET

W liście datowanym 19 grudnia 2008 (08:49:49) napisano:

>>> powtórzyć.

> A spróbuj usunąć IPX/SPX a doinstalować w zamian z płytki z XP Netbeui
> (Valueadd\Msft\Net\Netbeui).
> U mnie właśnie tak działa bez problemów.
> Oczywiście na końcówkach też musi być Netbeui.

Na Netware? Dziękuję, postoję. Zakładając nawet, że się da (choć wcale
nie jestem tego taki pewien) - ja się tego systemu nie tykam. Jak
przestanie działać (a w końcu musi przestać!) to przynajmniej nie
będzie moja wina.

--
Pozdrawiam
 Yakhub