Re: w2k; dyski podpinanie przez USB

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:43:40 MET

1634Racine wrote:
> w2k, sp4 + dalsze fixy;
> dysk zewnetrzny w obudowie (z zainstalowanym do niej sterownikiem dolaczanym
> na plytce !) jest podpiety przez USB 2.0 - widoczny, pracuje OK.
>
> Ale:
> zaden inny sprzet podpinany do portow USB - czy to dysk w obudowie, czy
> jakikolwiek pendrive - nigdy nie jest widoczny i to w zaden sposob, chocby
> jako "coś", do czego mozna znalezc sterownik, zeby bylo do konca rozpoznane
> i zeby byla mozliwa eksploracja.
>
> Czy w2k tak ma??
> Bowiem od dzialajacych na xp slysze, ze problemow zadnych nie maja z
> [...]
Cos na pewno musisz miec nie tak, albo ze sprzetem, jak koledzy pisali
za male napiecia, albo z ta konkretna instalacja w2k. Bo u mnie na w2k
prof, tez z sp, aktualizowana na biezaca, nigdy nie bylo zadnych
problemow z urzadzeniami na USB. W najgorszym przypadku trzeba bylo
doinstalowac sterownik, z tym ze nigdy do urzadzen typu dysk, pendrive
czy czytnik kart. Wpinam i dziala. Sprawdzone na 2 kompach stacjonarnych
i 1 laptopie.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl