Re: w2k; dyski podpinanie przez USB

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 20:21:40 MET

Kamikazee in news:gie3lh$q0$1@inews.gazeta.pl
> Może to problem sprzętowy za małe napięcie zasilające na USB.

no to dodam, ze oprocz tego dysku w obudowie zewn, czyli de facto najpierw
obudowę [ma zasilacz], to pc widzi jeszcze podpieta via usb drukarke hp -
zdaje sie, ze ta takze ma zasilacz...
Wiec faktycznie - moze to sprawa zbyt malych napiec...
Ale np. taki pendrive - az tyle prądu potrzebuje?

OK; jak sprawdzic - mysle o sofcie - wielkosc napiec na portach usb?

btw:
(z tego co widzialem, to dzisiaj ktos BARDZO SKUTECZNIE ladowal sobie przez
usb w tym komp. mp4 playera, wlasnie przez jeden z tych portow usb, wiec czy
to mozliwe, ze to sprawa napiec...?
Nie jestem pewien,ale to tylko moje intuicyjne gdybanie.