Re: Windows XP, IPX, klucz sprzętowy HASP i CDN Klasyka...

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 18:39:51 MET

W liście datowanym 16 grudnia 2008 (23:26:02) napisano:
> Udało mi się już określić procedurę, co zrobić, żeby zadziałało:
> trzeba wyłączyć protokół IPX (odznaczyć ptaszka obok), zaakceptować
> zmianę, a następnie włączyć ten protokół ponownie. Wtedy zacznie
> działać... Do następnego restartu komputera, kiedy to procedurę należy
> powtórzyć.

> Co więcej - wiem, że na sąsiednim biurku stoi inny komputer z WinXP,
> na którym wszystko działa bez problemów(!)

> Ma ktoś jakiś pomysł?...

> Tak, XP domyslnie blokuje porty drukarki 378-37F przez ktory komunikuje sie
> [...]

To nie ten problem :). Ten problem występuje, gdy klucz jest wpięty
lokalnie, u mnie klucz jest w serwerze.

Udało mi sie znaleźć rozwiązanie czysto sprzętowe - zamieniłem
miejscami komputery, na których program działa z tymi drugimi...

Oczywiście support Comarchu "zgłosił problem dalej"...

--
Pozdrawiam
 Yakhub