Re: nie mogę otwierać PPSów z OE6

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 02:30:32 MET

Użytkownik "PaweL" <lespaw@pocztakropkaonet.pl> napisał w wiadomości
news:gi8o0i$2dk$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam problem: przy próbie otwarcia prezentacji załączonej do listu mam
> komunikat: "z tym plikiem nie jest skojarzony żaden program..."
> Oczywiście mam zainstalowanego PowerPointReadera(2003) i po zapisaniu
> prezentacji na dysk otwieram ją bez problemu.
> Komputer z WinXP i Outlook Express6.
> Jak to naprawić?

Prócz rady Grzegorza, zorientuj się też, czy Twój AV/FW nie jest zbyt
agresywnie ustawiony i nie blokuje otwierania/uruchamiania pewnych
plików przez konkretne programy. Miałem przypadek, że wszystkie
skojarzenia były slicznie poustawiane, wszystko na miejscu, a próba
otwarcia pliku kończyła się jak u Ciebie i nie pomagały żadne zaklęcia,
relestracje i wyrelestrowania bibliotek. Winowajcą był monitor (chyba
modul w Kerio 4.x OIDP, ale nie dam ręki obciąć) w systemie, który zbyt
agresywnie blokował uruchamianie - nie dopuszczał, aby OE wywoływał
program do podglądu danego typu plików. Usunięcie blokady z miejsca
rozwiązało problem - później wystarczylo ją po prostu docyzelować i było
gut.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)