Re: SBS 2003 - Kreator

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 23:33:29 MET

Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał:

> czy ktos mi moze powiedziec jak uruchomic kreator dodawania licencji w
> sbs2003 ?
>
> klikam > "narzedzia administracyjne" > "Licencjonowanie" i wywala mi
> komunikat
>
> "Aby dodac wiecej licencji, uzyj kreatora dodawania licencji w systemie
> Windows Server 2003 for Small Business Server"
>
> swierza instalacja + active directory
> wszystko legalnie zakupione
>
> poprzedni sprzet sie zepsul i jest nowa maszyna

Dowiedzialem sie, ze problem wynika z powodu nie wykrycia (podczas
instalacji systemu) karty sieciowej (zbyt nowa / brak sterownikow) i
instalator SBS'a nie zainstalowal blizej nieokreslonych skladnikow +
ustawien rejestru

jedyna sensowna rada: przeinstalowanie na nowo z karta sieciowa, ktorą
wykryje instalator.

nice...