Re: czytanie PDF

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 21:44:44 MET

> CRT ma takie przebicia, że nie tylko ma łagodne kształty,
[ciach]

Aktualnie pracuję na Samsung Syncmaster 753DF. Mogę siedzieć dzień i noc
przy nim bez jakiegokolwiek efektu zmęczenia oczu.
Jak w takim razie wytłumaczysz fakt, że przy LCD jak posiedzę 2-3 godziny
to już mnie oczy bolą ? Nie mówię tu o jednym ale o różnych producentach -
akurat sprawdzałem na HP, Toshiba, Acer. Próbowałem ustawić sobie jasności,
kolorystykę ale zawsze efekt był ten sam.
Oko ludzkie nie lubi kanciastych kształtów a takie właśnie obserwuje sie an
LCD. Gdybym znał "dobrego i postępowego" okulistę to bym się zapytał jak to
jest z tymi LCD