Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 18:53:55 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł Goleń"
>Nie o to mi chodzi. Jeśli już musisz działać w kontekście użytkownika,
>to może on zmienić hasło, z którego korzysta, na inne, które nie jest
>"jego".

Oczywiście. Kolejne rozwiązanie z cyklu "można zrobić". I nie chodzi mi
o to, że to, czy inne rozwiązanie jest jakoś obiektywnie lepsze, czy
obiektywnie gorsze od innych. Po prostu zawsze jest jakiś kompromis
pomiędzy bezpieczeństwem, a wygodą. I w jednych warunkach jedynym
rozwiązaniem, które będzie do przyjęcia będzie ustawianie np. właśnie
tymczasowego hasłą, a w innych jednak podanie tego hasła pracownikowi
technicznemu.

--
[------------------------] Prayers  are  always answered. The answer is
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] usually no.