Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 18:16:40 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł Goleń"
>E tam, jak widziałem paru twardzieli ze wsparcia, którzy problemy
>rozwiązywali patrząc monitorowi głęboko w oczy... :)

No, tak też można. :-)

>...albo ustawienie innego hasła na czas usuwania problemu :)

Niestety, nie da się w prosty sposób, z tego co mi wiadomo, zrobić
łatwego przywrócenia hasła do poprzedniego.

--
\------------------------/ Don't  panic! Your kernel doesn't like to be
| http://epsilon.eu.org/ |