Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 18:01:38 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Paweł Goleń"
>Tak, choć po pierwsze są logi (trzeba włączyć, nie są standardowe, nie
>pamiętam teraz dokładnie, nie adminuję już parę lat), po drugie kolejnym
>krokiem (u mnie) było sprawdzenie, czy problem występuje na innych
>użytkownikach, a dopiero w ostateczności (i sporadycznie) walka na
>koncie użytkownika doświadczającego problemu.

Oczywiście, że logowaine trzeba włączyć. Bez tego ciężko cokolwiek
zrobić. :-)
Oczywiście alternatywą do korzystania z hasła użytkownika jest
zmuszenie go, żeby siedział przy tobie i co dwie minuty logował się do
komputera.

--
[------------------------] >Sam jesteś żałosy, naprawdę.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] przynajmniej mam ambitna ksywe.