[OT] Re: czytanie PDF

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 09:43:20 MET

> 1. Foxit Reader. Na monitorze CRT daje wyraźniejszą czcionkę niż
> Acrobat. W tym ostatnim jeśli włączona jest opcja wygładzania, odbywa
> się to kosztem znacznego rozmycia czcionki. W nowszych wersjach można co
> prawda uzyskać niezłe rezultaty kombinując z Clear Type, ale dla mnie i
> tak Foxit daje wyraźniejszą czcionkę przy znośnym wygładzeniu i to bez
> kombinowania. Na LCD Acrobat może dać nieco lepszy rezultat, dzięki
> dokładniejszemu wygładzeniu bez znaczącego pogorszenia wyrazistości, ale
> i tak pozostaję przy Foxit Readerze (szybszy, mniejszy, a jakość tekstu
> [...]

Co do Foxit Readera.

mam zainstalowane na kilku wolniejszych komputerach, świetnie się
sprawdza. Ostatnio jednak ktoś miał problem z uzupełnieniem pdf'a ze
strony ZUSu - brak polskich liter i jakieś pole tekstowe automatycznie
kopiujące się z drugiej strony na pierwszą i zasłaniającą inne dane
(akurat na dwóch komputerach niezależnie w Foxitcie i w Adobe Readerze
robiło to samo, wiec błąd w dokumencie). No więc z w Fxt zrobiłem
zamknij, czy zapisać - tak. Otwieram go w Acrobat Readerze, a tutaj pola
już pouzupełniane (wystarczyło dodać te polskie znaki), z kolei ten przy
zapisie krzyczy, że można tylko drukować i edytować, a nie zapisywać.
Czyżby Foxit miał taka funkcję zapisywania formularzy?

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."