Neostrada + problem z Outlookiem i IE

Autor: przemo <przemoWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 00:10:08 MET

Witam. Będąc u znajomych z laptopem podkusiło mnie, żeby skorzystać z internetu
więc zainstalowałem sobie z płyty neostradę. Ponieważ proces instalacji zawiesił
mi się na ekranie wykrywania modemu, więc kliknąłem "anuluj" i odinstalowałem
program neostrady. Od tej pory mam następujące problemy:

1. Gdy wejdę w outlook express i kliknę na odbierz pocztę to pojawia się puste
okienko odbierania poczty i program się zawiesza.
2. Gdy wejdę w IE i wpiszę jakiś adres strony to program się zawiesza (FF działa)

W obu przypadkach pomaga tylko ctrl+alt+del i zakończenie zadania po czym
wyskakuje standardowy komunikat czy przesłać informacje o błędach do microsoftu.

Macie jakieś pomysły? Może neostrada coś w rejestrze namieszała?