Re: AD: pomoc zdalna

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 08:13:14 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Oczywiście poinformowałeś górę o tym?

Mogę, zazwyczaj jednak nie gadam z "gora" poniewaz od tego jest moj szef.

> (...)

> Wiesz na AD się świat nie kończy. Młody jesteś najwidoczniej i gówno
> widziałeś.
rotfl
Istnieją rozwiązania w których da się skopiować pliki, da się
> zweryfikować poprawność tej operacji ale nie da się odczytać ich
> zawartości. Po prostu kryptografia. Dopuszczenie tego faktu przekracza
> Twoją percepcję?

rozumowanie jest bardzo proste skoro user moze cos odczytac to ktos inny
za usera tez moze odczytac, to chyba proste (ok, niekoniecznie trzeba
kopiowac). Tak jak sie mowi ze za.ebiste jest szyfrownaie calych dyskow
twardych i to prawda ale nie gwarantuje to tego ze ktos nie wykradnie
tych danych. Nie ma takich zabezpieczen ktorych nie mozna obejsc. To
chyba jasne?