Re: AD: pomoc zdalna

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 13:53:36 MET

f1j@k_? wrote:

> IMHO przesadzasz, informatyk zawsze jakos bedzie mogl uzyskac informacje
> poufne, poniewaz tak czy inaczej dostanie sie do danych.,
> Tak jak np rozwala mnie np podejscie niektorych osob u mnie, np nieco
> wazniejsza osoba nie chciala mi podac swojego hasla do maila (gdy u niej
> siedzialem) cos tam jej konfigurowalem, w koncu mi nie podala wpisywala
> se sama musiala mi wpisac x razy, nie chcialo mi sie uswiadamiac jej ze
> jak bymchcial toi takmoglbym czytac jej maile bez jej hasla,
[...]

??? Po co Ci hasła użytkowników, szkodniku? ;-)
Jak mi już się zdarza, że użytkownik koniecznie chce mi podać hasło,
to tłumaczę, że nie chcę go znać i nikt poza nim nie zna jego hasła
(co jest prawdą) i nie może go poznać...

Dobrze przecież wiesz, że większość ludzi stosuje to samo hasło
do wszystkiego (ew. z niewielką modyfikacją) i chyba bym się
zaśmiał w twarz takiemu 'administratorowi', który zmusza mnie do
kompromitacji mojego hasła...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,