Re: na stale ustawic priorytet procesu/aplikacji

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 04:04:27 MET

** Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

> To szukaj przyczyny. U mnie nigdy tak nie było, jak jeszcze używałem
> Outposta.

Pytanie jest jak najbardziej sensowne ogólnie. Tzn. oczywiście warto
poszukać przyczyny ale nie zawsze będzie tak, że będziesz mógł tę
przyczynę zlikwidować - może być np. tak, że problemy powoduje
aplikacja, która po prostu musi działać bo biznes sobie tego życzy i
tyle, a Twoją rolą jest utrzymanie tego w ruchu, a nie szukanie błędów w
aplikacji.