Re: jakie wymagania windows 7?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 03:22:24 MET

** DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

> Wytłumacz mi tak z ciekawości, czego obecnie Ci brakuje w WindowsXP?

Może ktoś w MS to przeczyta:

- wersje językowe - po co to komu? przy instalacji systemu powinienem
  mieć możliwość wyboru jakie chcę języki i potem przy logowaniu
  możliwość wyboru takiego języka jaki chcę no i abym nie musiał się
  bawić w wybieranie softu w danej wersji tylko po prostu instalował
  raz, a soft odpali się w takiej wersji jaką wybrałem przy logowaniu,
  ja wiem, że istnieje MUI ale to powinno być rzeczą powszechną, a nie
  na zasadzie wyjątku - jak ktoś potrzebuje to dokupi

- rozwiązane automagicznego backupu w locie - wskazuję co chcę bakupować
  i gdzie chcę bakupować - wszystkie zmiany w tych obiektach
  automagicznie tam lecą z zachowaniem wszystkich wersji, po
  wykorzystaniu dostępnej przestrzeni dyskowej najnowsze wersje powinny
  zastępować najstarsze, no i przydałaby się możliwość ustawienia
  jakichś wartości progowych i monitowania w momencie kiedy zostaną
  przekroczone (np. ustawiłeś dla tego obiektu wartości 5 wersji wstecz
  i składowanie przez 3 miesiące, dostępna przestrzeń dyskowa tego
  nie umożliwia, kliknij tutaj aby zmienić ustawienia lub kliknij tutaj
  aby zamówić większy dysk) :)

- system plików mógłby się nie fragmentować ew. mógłby się sam
  defragmentować

- rzeczy takie jak automagiczne polecanie aplikacji dla
  niezarejestrowanych typów plików czy automagicznego pobierania kodeków
  dla plików multimedialbych mogłyby działać dużo lepiej np.
  uwzględniając w pierwszej kolejności darmowe oprogramowanie -
  rozumiem, że jest tutaj pewien problem biznesowo polityczny

- fajnie byłoby aby został udostępniony standardowy interfejs systemowy,
  z którego mogą korzystać dostawcy oprogramowania, oparty np. o HTTPS i
  XML służący do instalowania aktualizacji coby każdy jeden program nie
  musiał implementować własnego rozwiązania

- sieciowe rozwiązania do prezentacji tzn. transport obrazu i dźwięku
  cobym mógł np. wybrać w laptopie, że w tym momencie życzę sobie aby
  dźwięk z niego był odtwarzany przez drugi komputer podpięty do zestawu
  hifi albo np. wybrać, że w tym momencie życzę sobie skorzystać z
  bezprzewodowego rzutnika do wyświetlania obrazu

Części z tych rozwiązań nie widziałem jeszcze i chętnie bym zobaczył
gdziekolwiek, część z nich jest dostępna w innych systemach np. w Mac OS
czy *niksach.