Re: jakie wymagania windows 7?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 03:05:56 MET

** Kacper Lis <kacperlis@wp.pl> wrote:

> Z tego co wyczyta?em rok/dwa teu to Windows 7 b?dzie mia?/powinien
> mie? wymagania mniejsz od XP.

Raczej nierealne. XP ma dosyć niewygórowane wymagania, w końcu to system
z okolic 2002 roku...

> W CentrumXP.pl i Komputer ?wiat, wyczyta?em ?e wi?ksze od visty.

Od Visty na pewno nie będzie miał większy bo założenie jest takie, że
Vista ma zbyt duże co Microsoft sam zdefiniował.

Poza tym ja nie wiem jak ty rozumiesz wymagania. Wymagań nie precyzuje
się odnośnie innego systemu tylko odnośnie dostępnego sprzętu.
Przykładowo jeżeli założymy, że nasz system będzie sprzedawany wyłącznie
z nowym sprzętem (ten kanał sprzedaży jest dla nas najważniejszy) to
powinniśmy z wymaganiami celować w sprzęt, który będzie dostępny w
czasie kiedy wydamy system.

> najnowszym PCForat, ?e ma mniej zjmowc od xp.

Czego zajmować? Dysku? A kto się tym w ogóle przejmuje kilka GB w tę czy
w tamte to na pecetach nie jest problem?

(...)

> Czy 7 p?jdzie na czy?c takim?: -AMDAthlon XP 1600+ 1.4GHz -20 GB
> wolnego mniejsc (cha dorobi?e si? 40GB na ATA ;-) -256 SD Ram (tu
> k?opot, bo oja p?yta g??wna nie obs?uguje DDR-?w, wi?c ci??ko co?
> znale??) -GeForce 2 (to chyba b?dzie najmniejszy problem)

Pójdzie. Vista też.

> Skoro z vist? mo?na zrobi? tak, ?eby odpali?a si? na 256 ra,

A wiesz, że z XP można zrobić tak, że odpali się na 4MB RAM? Będzie to
trwało kilka godzin ale ruszy. :))) Chyba nie do końca chodzi o to czy
da się, ale czy to ma sens.