** Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:
>>>> Ale wsparcie tego typu *zawsze* jest inicjowane przez użytkownika.
>>>> Wobec tego nie widzę potrzeby aby dawać pracownikowi uprawnienie do
>>>> podglądania stacji - nie jest mu to potrzebne do pracy.
>>> Chyba, że akurat jest potrzebne (choćby niekumaci użytkownicy,
>>> którzy nie są w stanie zainicjować takiej rzeczy przy pomocy
>>> dostępnych technicznie środków;
>> To ich problem nie informatyka. Osoba przyjmowana na dane stanowisko
>> ma posiadać pewne umiejętności i tyle np. zostać przeszkolona jak
>> użyć firmowego systemu wsparcia.
> Tak, tak. Rozważmy krowę sferyczną.
Ach dopiero teraz zrozumiałem cały ten absurd Twojego rozumowania - po
prostu jako domyślne przyjmujesz określenia technologiczne. "Zaincjować"
znaczy zadzwonić na service desk czy bardziej ogólnie po prostu zgłosić
problem. Jak pracownik nie potrafi wykręcić numeru to sorry...
(...)
>> No J/W np. NTFS umożliwia nadanie uprawnień odczytu dla wszystkich,
>> elastyczne jak cholera. Proponuję ustawić to jako domyślne dla
>> wszystkiego bo przecież może zaistnieć jakaś nieokreślona sytuacja, w
>> której się to przyda...
> Wiesz co. Nudny jesteś. Wylazłeś z KF-a jako odpowiedź na mnie, ale
> widzę, że cały czas nie ma sensu z tobą dyskutować. Miłego życia.
> Idziesz głębiej.
Ej to wypierdalaj. Napisałeś stek bzdur o RA, kilka bzdur o
zabezpieczeniach i cośtam o Novellu, a teraz tupiesz nogą niczym
obrażona cipka.
-- + ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kKReceived on Sun Dec 14 02:35:19 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Dec 2008 - 02:42:01 MET