Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 02:26:33 MET
Message-ID: <9v3e16-98n.ln1@kosmosik.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

** Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>>>> Ale wsparcie tego typu *zawsze* jest inicjowane przez użytkownika.
>>>> Wobec tego nie widzę potrzeby aby dawać pracownikowi uprawnienie do
>>>> podglądania stacji - nie jest mu to potrzebne do pracy.

>>> Chyba, że akurat jest potrzebne (choćby niekumaci użytkownicy,
>>> którzy nie są w stanie zainicjować takiej rzeczy przy pomocy
>>> dostępnych technicznie środków;

>> To ich problem nie informatyka. Osoba przyjmowana na dane stanowisko
>> ma posiadać pewne umiejętności i tyle np. zostać przeszkolona jak
>> użyć firmowego systemu wsparcia.

> Tak, tak. Rozważmy krowę sferyczną.

Ach dopiero teraz zrozumiałem cały ten absurd Twojego rozumowania - po
prostu jako domyślne przyjmujesz określenia technologiczne. "Zaincjować"
znaczy zadzwonić na service desk czy bardziej ogólnie po prostu zgłosić
problem. Jak pracownik nie potrafi wykręcić numeru to sorry...

(...)

>> No J/W np. NTFS umożliwia nadanie uprawnień odczytu dla wszystkich,
>> elastyczne jak cholera. Proponuję ustawić to jako domyślne dla
>> wszystkiego bo przecież może zaistnieć jakaś nieokreślona sytuacja, w
>> której się to przyda...

> Wiesz co. Nudny jesteś. Wylazłeś z KF-a jako odpowiedź na mnie, ale
> widzę, że cały czas nie ma sensu z tobą dyskutować. Miłego życia.
> Idziesz głębiej.

Ej to wypierdalaj. Napisałeś stek bzdur o RA, kilka bzdur o
zabezpieczeniach i cośtam o Novellu, a teraz tupiesz nogą niczym
obrażona cipka.

-- 
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK
Received on Sun Dec 14 02:35:19 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Dec 2008 - 02:42:01 MET