Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 02:12:22 MET

** Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Nie zgodzę się.

Czyli jesteś uparty niczym ten osioł. Cóż, niektórzy tak mają, są
odporni na wiedzę.

> Chyba, że akurat jest potrzebne (choćby niekumaci użytkownicy, którzy
> nie są w stanie zainicjować takiej rzeczy przy pomocy dostępnych
> technicznie środków;

To ich problem nie informatyka. Osoba przyjmowana na dane stanowisko ma
posiadać pewne umiejętności i tyle np. zostać przeszkolona jak użyć
firmowego systemu wsparcia.

> albo akurat jest potrzebna dla kontroli poczynań pracowniczych;

Och tak - przepiękne. :) Nad każdym pracownikiem ktoś będzie siedział i
mu patrzył w pulpit tak na wszelki wypadek. :)

> albo...)

Och zajebisty argument "albo...".

> Można wiele różnych sytuacji wymyślić.

Tylko z tych co wymieniłeś to tylko "albo..." ma jakiś sens bo jest
niekreślona w żaden sposób, więc ciężko zaprzeczyć czy wykazać błąd w
rozumowaniu.

> I dlatego właśnie są różne możliwe ustawienia polis.

Ustawienia polis są w zasadzie dowolne. Np. możesz dać odczyt i zapis
dla wszystkich. To się nazywa elastyczność wiesz?

> To się nazywa elastyczność, wiesz?

No J/W np. NTFS umożliwia nadanie uprawnień odczytu dla wszystkich,
elastyczne jak cholera. Proponuję ustawić to jako domyślne dla
wszystkiego bo przecież może zaistnieć jakaś nieokreślona sytuacja, w
której się to przyda...