Re: Jak odchudzic w2ksp4?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 03:42:36 MET

news:2008121121243800@grush.one.pl...

> Tzn. 71 MiB *pamięci fizycznej* do dyspozycji?
>
> Nie widzę szans na Windows 2000. Tzn. działać pewnie będzie,

A i owszem. Testowane z 48 na pokładzie.

> ale nie będzie się nadawało do pracy. To mało nawet na Win-

NT4 spoko. Z 32 da sie już pracować. Wprawdzie bez uruchamiania
wszystkiego naraz... W każdym razie, dłuższy czas tak działałem ze
wspomnianym 48, nie było problemów.
BTW. Udało mi się zainstalować i działał XP na 64 RAM

> dows NT 4.0. Prawdę mówiąc widziałbym tam jedynie Windows 98

No, pójdzie.

> czy jakiegoś zoptymalizowanego Linuksa...

W dzisiejszych czasach mocno zoptymalizowanego... Kładłem Ubuntu na
klapcoku ze 192 RAM... Ni chu-chu... Z trudem położył się 7.10, po
uprzednim ręcznym utworzeniu partycji filesystem i swap... 8.04 nie dał
rady nijak.
BTW. Prośba (ogólna, do prawie wszystkich) o radę w pewnej sprawie,
raczej sprzętowej, ale skoro już tu jestem...:
http://sp5sjt.webpark.pl/laptop.html ...

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)