tg wrote:
> jak sie wciagnie do gry PAE to jest 36 bitow a teoretycznie nawet 52
> itd itp...
Możesz wyjaśnić te teoretyczne 52 bity? Bo według mojej
wiedzy powyżej 36 bitów adresu się nie podskoczy -- ale
mogę czegoś nie wiedzieć ;)
> ale biorac pod uwage o co chodzilo na poczatku to nawet z 4GB i tak 3GB na
> aplikacje chyba nie przeskoczy, a watpie zeby byl zainteresowany jakims
Tak, aplikacje 32-bitowe nigdy nie mogą mieć ponad 3 GiB
fizycznej przestrzeni adresowej. No, chyba że z AWE się
będą bawić, ale to trzeba desperacji już (i raczej nikt
tego nie robi tylko rekompiluje program pod 64-bitowy
system).
> generalnie dyskusja akademicka, jezeli faktycznie potrzebuje sie uzywac
> 4GB i wiecej to trzeba sie przesiasc na 64 bity
I to jest najlepsze podsumowanie.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Thu Dec 11 22:35:09 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 11 Dec 2008 - 22:42:01 MET