IIS błędy

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 09:20:36 MET

Witam, mam problem z IIS na svr który jest w AD, gdy svr nie był w AD,
lub gdy zainstaluje app na kompie który nie jest w AD to wszystko jest
ok, dlatego też problem zapewne jest w ustawieniach AD. Aplikcja
postawiona na IIS zachowuje się tak, że nie ładują się dane na stonie
(góra strony jest, ale poniżej nic nie ma, jakiś tam panel z kategoriami
informacji, nie działają przyciski etc.) Producent nie potrafi mi pomóc :/
W związku z tym pytanie czy są jakieś bardziej rozszerzone logi od IIS
niż %system32%\LogFiles\W3SVC1 ?