Rozproszony system plików

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 11:57:49 MET

Przeczytałem już chyba całą pomoc dostępną w MS Windows 2000 Server,
stronę Microsoftu i inne i nadal nie wiem, co robię źle.
Mam dwa serwery MS Windows 2000 Server, oba pracują jako kontrolery
domeny. Chciałbym na nich utworzyć Rozproszony system plików. Mam
założony katalog główny, a na nim replikację (pomiędzy dwoma
serwerami). Mogę zamapować udział \\nazwa_domeny
\nazwa_katalogu_głównego. Chciałbym teraz w katalogu_głównym w DFS
pozakładać katalogi z odpowiednimi uprawnieniami, które będą
replikowane (wszystkie katalogi tworzone są w głównym_katalogu).
Niestety nie wiem jak to prawidłowo wykonać.
1. Tworze katalog w katalogu_głównym np. test
2. Nadaję do katalogu odpowiednie uprawnienia
   a. Administratorzy - pełna kontrola
   b. Grupa1 - pełna kontrola za wyjątkiem "Zmiana uprawnień" oraz
"Przejęcie na własność"
   c. System - pełna kontrola
3. Tworzę nowe łącze plików do wcześnie stworzonego katalogu, gdzie w
nazwie łącza wpisuję nazwę katalogu

i od tego momentu już nie mam uprawnień do katalogu (nie mogę go nawet
przeglądać). Jeśli w nazwie łącza wpiszę inną nazwę od nazwy katalogu,
tworzony jest katalog o nazwie łącza. Czy muszę posiadać "podwójne"
katalogi ?

Pozdrawiam

Darek