Re: vista - przestala startowac

Autor: ader <ader_at_ader.com>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 00:04:03 MET

> 1. Ale ładuje się czy wisi? W sensie jakby się ładowała to widać, że coś
> się na ekranie dzieje i nie jest zamrożony oraz dioda dysku wykazuje
> aktywność.

Caly czas leci "pasek postepu", natomiast dysk pracuje na poczatku, a potem
przestaje.

> 2. Przestała tak sama z siebie czy jakoś jej w tym pomogłeś? Przypomnij
> sobie co instalowałeś przed tym jak to się zrobiło? Istnieje możliwość,
> że np. załadowałeś jakiś sterownik, który wywala system.

Watpie, zeby cokolwiek ze sterownikow bylo instalowane (ostatnio komputer do
uzytkowania dostala moja siostra, z tego co sprawdzilem, to sterowniki nie
byly ostatnio zmieniane, a ostatnia rzecza, jaka znalazlem zainstalowana to
update do javy)