Re: Symantec Endpoint Protection - jak usun±æ?

Autor: Tomek G³owacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 20:45:36 MET

AdamS pisze:
> Dnia Wed, 3 Dec 2008 21:20:54 +0000 (UTC), lucar napisa³(a):

> http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-security.nsf/docid/2007073018014248

Jeeezu! A nie trzeba przedtem za¶piewaæ pie¶ni godowej przodków przy
pe³ni ksiê¿yca po staroaztecku, stoj±c na rzêsach jednocze¶nie drapi±c
siê lew± rêk± po g³owie a praw± jedz±c ogórka kiszonego?

W ¿yciu bym nie zainstalowa³ takiego softu... co tylko potwierdza moje
do¶wiadczenia ze wszystkim ze stajni Symantec/Norton (od softu po ich
kretyñskie urz±dzenia SOHO typu router/firewall).

Pozdro,
Tomek