Re: Podnoszenie wifi PRZED zalogowaniem się użytkownika

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 03 Dec 2008 - 21:07:58 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Nope.

Hm, wszystkie moje komputery (Windows XP by nie było) grzecznie podnoszą
WiFi po uruchomieniu systemu nie czekając na logowanie użytkownika.
Owszem, może być taki efekt jeśli korzysta się z 802.1x właśnie, ale
wówczas można wybrać "authenticate as computer (...)" oraz "authenticate
as guest (...)".

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl