Re: Licencja MOLP a nos'niki

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 23:42:43 MET

W liście datowanym 1 grudnia 2008 (12:09:35) napisano:

> Witam,

> Sa; sobie MOLPowskie licencje na SQL server 2000 Standart Edition
> English, ale nie ma z.adnych nos'ników... Chcia?bym wykorzystac' ten
> serwer, ale gdzie i czy w ogóle jeszcze moz.na zdobyc' te p?yty?

A co na to M$? SQL Server 2000 to jeszcze nie taki stary soft,
przypuszczam, że nośniki wciąż można u nich zamówić.

Wiem, że jeszcze w zeszłym roku można było zamówić nośniki do Win2000
(nie wiem, jak teraz, ale przypuszczam, że to się nie zmieniło).

--
Pozdrawiam
 Yakhub