Re: Program do obróbki graficznej

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 21:00:31 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:01122008.5F609E09@budzik61.poznan.pl...

> moze i jest ale niestety dostałem juz gotowy plik do obrobienia...
> Chyba ze go wydrukuje i zeskanuje jeszcze raz... :)

Popróbuj...
Najpierw konwersja do szarości... pokolorować zawsze zdążysz... potem
redukowanie ilości kolorów w połączeniu z rzeźbieniem korekcji gamma. Na
koniec było jednobitowo. To też zależy, jak to ma na koniec wyglądać...
w każdym razie zajęło mi mniej czasu niż napisanie tego posta.
Tak mi się udało odciągnąć podpis z kartki kratkowanej.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)