Problem z uruchomieniem w autostarcie

Autor: mkonst <mkonstNOSPAM_at_et.put.poznan.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 13:23:55 MET

Komputer z WinXP SP3 z kartą TV/FM opartą na Bt848. Tuner FM obsługiwany
przez BorgRadio. Zależy mi na tym żeby po włączeniu komputera BorgRadio
startowało automatycznie. Skopiowałem skrót do autostartu i natychmiast po
uruchomieniu systemu pojawia się komunikat "Nie mogę otworzyć sterownika".
Uruchamianie ręczne przebiega bez problemu.
Co może być przyczyną problemu?

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl