Re: w2k - czy można przekopiować cały dysk; na inny ?

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 23:06:09 MET

idź innym tropem - ja swojego czasu używałem kreatora transferu pliku
i ustawień - bardzo wygodne narzędzie, które całkowicie pomijało
warstwę sprzętową i koncentrowało się na plikach i ustawieniach typu
drukarki sieciowe, preferencje ekranu wszystko dosłownie - więc może
tędy droga - wszystko masz w formie jednego pliku.