Re: Avira AntiVir - czy to jest dobre

Autor: Krasnal <krasnal74USUN_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 19:43:12 MET

To był 29 listopad (prawdopodobnie sobota), gdy o godz. 18:55 *1634Racine*
napisał(a):

> czy Avira AntiVir Personal - Free Antivirus jest [ z Waszych na przyklad
> doswiadczen] naprawde dobrym antywirem?

Tak, z mojego doświadczenia wynika, że wersja Free jest bardzo dobrym
antywirusem (wersja Premium jednym z najlepszych). Ma niezłą wykrywalność,
małe zużycie zasobów, prosta w obsłudze, ale nie ma wersji PL. I nie patrz
na to, że wersja Free nie ma skanowania maili czy www. Ważne, że sprawdza
otwierane/zapisywane/kopiowane pliki. Takie zabezbieczenie w zupełności
wystarczy.

--
To ja, Krasnal...