Re: Co to są za edycje Windowsów N?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 19:32:35 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrngitp0s.ml0.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> Hmm - to już wiem z czym to się je (a właściwie bez czego) :)

No właśnie... Windziany WMP rozrósł się jak wielorybi pytong, a nawet
strony startowej podmienić w nim nie bardzo można... Już poprzedni,
Media Player 6 jest sto razy fajniejszy - bez bajerów, a też sobie
kodeki dociągnie, jeśli trzeba. I jeśli są, oczywiście. Mykiem w
Rejestrze i DVD odtworzy (pojawia się przycisk "odtwórz DVD")... po co
obecne WMP? :)
Ja poszedłem dalej, zainstalowałem sobie K-Lite Mega Pack, a w nim Media
Player Classic... Trochę wożenia się z przypisywaniem otwierania różnych
rodzajów plików (domyślne niekoniecznie robi się jak należy) i chodzi
cacy.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)