Nagrywarkę widać jako CD-ROM

Autor: colnet <universis_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Nov 2008 - 10:29:03 MET

Mam nagrywarkę cd/dvd firmy LG - model HL-DT-ST CD-ROM GCR-8520B.
Podłączona jest do mojego laptopa IBM T30 do złącza USB. Nagrywarka
pracowała bez problemów 2 lata. Ostatnio coś sie stało - ale ne wiem z
czym - czy z nią czy z win_XP_SP3_PL - programy do nagrywania - mam
dwa : CdBurner i Nero8 - oba nie wdzą tego urządzenia jako
nagrywającego.
XP widzi je i może odtwarzać z tgo urządzenia i kopiować pliki bez
problemu i to zarówno płytki CD jak i DVD. Chciałbym jednak nagrywać
tym uzrądzeniam. Proszę grupowiczów i jakąś pomoc.