Nie działa explorer.exe z "Uruchom".

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 23:10:26 MET

System to XP Pro SP3.
Od jakiego¶ czasu mam tak, ¿e je¿eli z menu start wybiorê "uruchom", a
nastêpnie wpiszê ¶cie¿kê do katalogu, nie pokazuje mi siê okno
eksploratora. Ba, nawet jak wpiszê explorer.exe, nie dostajê ¿adnego
nowego okna.
¯eby by³o weselej, z managera zadañ jak dam "nowe zadanie", i wpiszê
¶cie¿kê, dostajê explorera z otwartym katalogiem, ale jak wpiszê
explorer.exe, nie dostajê nic.
Dzia³a dobrze jak wy³±cze uruchamianie okien w osobnych procesach. Ale
wola³bym tego nie robiæ.
Gdzie szukaæ? Bo ju¿ pomys³ów nie mam.

--
[------------------------] A  new  film by Borg... Borg Academy 4: Col-