Re: Jak oszukać aplikację - wymagana ilość pamięci RAM

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 18:09:10 MET

W przypływie oświecenia osoba która zwie się DooMiniK wstukała na
klawiaturze poniższe znaki:
> Witam.
> Jak najczęściej 'instalatory' pobierają informacje o dostępnej
> ilości pamięci RAM?
> Mam aplikację, która się upiera się, że potrzebuje min. X ilości
> pamięci RAM. Jak mogę ją zainstalować, omijając 'problem'?
> Jest jakiś magiczny swap, który 'oszuka' Windows/aplikację?

to raczej pytanie programistyczne, instalator zapewne korzysta z
Win32Api GlobalMemoryStatusEx() ktore zwraca mu info o pamieci i zapewne
program "patrzy" na ilosc pamieci fizycznej, poniewaz zakladam ze
podwyzszales rozmiar swapu.
Oficjalnej metody nie znam, moge ci za free napisac prosty oszukiwacz,
niemniej moze to nie bedzie konieczne.
Przede wszystkim napisz co to za program, a byc moze w ogole nie musisz
go instalowac, jesli mozesz dobrac sie do plikow ktore on chce
zainstalowac to je po prostu skopiuj np do folderu w ProgramFiles
instalacja wielu programow polega na przekopiowaniu plikow i zrobieniu
skrotow...