Re: Realne drukowanie z virtualnego PC

Autor: colnet <universis_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 15:46:55 MET

Skylla napisał(a):

> Aby komputer wirtualny był widoczny w otoczeniu sieciowym, musi mieć
> prawdziwe IP z routera a nie korzyatć z nat komputera macierzystego.

Dziękuje za odpowiedź. Jak daje se zauważyć to ten adres 192.168.1.17
nadałem karcie ręcznie - i wtedy zupęłna już kicha po restarcie -
bo ani sieci lokalnej nie widać ani internetu nie ma.
Jest tam wiele opcji jak ustawić te karty , jakie to mają być karty,
i z czym połączone. Całość daje dużą ilość kombinacji. Poza tym nie
wiem czy ustawienia :
        -NAT - to czyj to NAT mojego kompa dla virtualnego czy to NAT
         pod którym pracuje mój laptop ?.

        - Czy sieć "wewnętrzna" to sieć między moim komputerem, a
          virtualnym ?

Jednego czego się dorobiłem na tych wszystkich kombinacjach to że karta
sieciowa AMD PCNET / czy jakaś podobna nazwa/ teraz na siłę się sama
instaluje chociaż ja tego nie chcę i jak się zainstalije to jest tą
drugą kartą sieciową pod emulowanym win98. Samo usuwanie karty zajmuje
7 minut - w ogóle mimo że procek 2 GHz to Vbox brdzo się mozoli - nie
dośc że powiem - intalacja win98se w Vbox trwała 110 minut - a teraz
zmiana konfiguracyjna trwała 25 minut, jeśli pomnożyć to przez ilośc
kombinacji i dodać do tego ze jestem w stanie poświęcić tylko 2 godz.
dziennie to chyba za miesiąć już te komputery będą się widzieć :-).
Czy ktoś z grupowiczów moze napisać jak to zrobić lub podesłać jakiś
link który to opisuje, a sam jest aktualnym, a nie wygasłym, googlowalem
w temacie, ale chyna coś beż szczęścia.