Re: nt4 i fat32

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 11:47:30 MET

W artykule <492bc5d0$1@news.home.net.pl> Sempiterna napisał(a):

> (Wcale nie tak łatwo to wyguglać, odkąd M$ to trzyma...)
> Ale na szczęście mam to w swoich zasobach :)

Ja też mam (z chwili publikacji info, że MS przejmie sysinternals).
Calutki mirror z fat32 włącznie.

A pamiętam jak jeszcze nawoływali, żeby nie robić mirrorów, że cała
strona będzie cały czas dostępna. Tiaa - właśnie widać cenzurę.
A serwer więcej leżał niż działał (z przeciążenia i ilości osób, które
na szybko kopiowały sobie wszystko).

Jak ktoś jeszcze jakieś narzędzia potrzebuje z 2005 roku (sprzed
przejęcia sysinternals przez MS), to dajcie znać.

Jacek