Re: nt4 i fat32

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 23:08:53 MET

W artykule <ggf8np$ok5$1@nemesis.news.neostrada.pl> BartekK napisał(a):

> Czy któraś z poprawek do nt4 (sp6) wprowadzała obsługę fat32? Czy z

Nie, na NT4 nie będzie działać FAT32.

> fat16 o rozmiarze 4GB (duże klastry) da sobie ten system prawidłowo radę?

Ale dlaczego FAT16?
SP6 daje możliwość założenia partycji NTFS o wielkości > 4GB
i zainstalowania na niej systemu. Nie wiem do czego zmierzasz, ale
przygotuj sobie dyskietki (fuj, jak to brzydko brzmi) startowe bazujące
na SP6 i zainstaluj system.

Ja tak robiłem na kilkudziesięciu komputerach w firmie (dopóki nie
zrezygnowaliśmy z NT4) i zawsze działało. Instalowałem system od razu
na partycji NTFS 10GB (bez SP6 było to niemożliwe).

Jacek