W2k8 - uszkodzony wolumin dublowany

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 17:32:51 MET

Hej,

Wiem, że nie wypada tak pisać, ale sprawa stosunkowo pilna.
Jeden z serwerów się powiesił (dziś po restarcie już się nie podniósł).
Były to 2 partycje na 1 dysku, 2 dyski dublowane (wszystkie partycje).

Po restarcie pojawił się błąd 0x00000058 FTDISK_INTERNAL_ERROR.
Wg googli padł jeden z dysków dublowanych. Ok.

Odłączyłem jeden z dysków - komunikat jak powyżej. W trybie awaryjnym
zaczyna ładować crcdisk.sys (przez 17 sekund) po czym idzie restart.
Odłączyłem drugi dysk - komunikat, że nie można odnaleźć \boot\winload.exe

Żaden nie startuje w trybie awaryjnym.
Po uruchomieniu z płyty instalacyjnej (naprawa systemu), w wierszu poleceń
nie widzę partycji C: i D: (nie mają przypisanych literek).
Uruchomienie diskpart, wybieram wolumin i próba przypisania poleceniem
assign kończy się błędem:
Błąd usługi dysków wirtualnych:
Ten obiekt znajduje się w stanie błędu.

Do partycji nie mam dostępu, chkdska nie mogę uruchomić, nie mogę zrobić
nic :(

Z serwera potrzebuję tylko jedno - wykonać aktualną kopię bazy wewnętrznej
serwera WSUS (wsusutil export) - nie mylcie z katalogiem WSUS (ten mam
aktualny).

W skrócie: help :(

Jacek